пʼятницю, 8 лютого 2013 р.

Зростаймо здоровими.

Доброго здоров`я, доброго вам дня.
Хай вам ясне сонце світить  у вікно щодня,
хай сміється мирне небо і дивує світ,
а земля нехай дарує вам барвистий цвіт.
Бо здоров`я, любі діти , в світі головне,
а здорових і веселих щастя не мине !


       Доброта, любов, добре ставлення до оточуючих, усмішка і весела вдача- це, справді, половина здоров`я. Така людина всіх навколо себе зігріває, піднімає настрій. Щоб бути здоровим, треба займатися фізкультурою і спортом, дотримуватися режиму дня, повноцінно і правильно харчуватися...
      Саме тому в нашій бібліотеці з учнями початкових класів була проведена розважальна гра "Малятко-здоровятко", мета якої розширювати уявлення учнів про здоровий спосіб життя, про хороші і погані звички. Розвивати вміння і навички підтримувати хороший стан здоров`я. Виховувати турботливе ставлення до особистого здоров`я, бажання бути щасливим.
      Бібліотекар Ганна Іванівна провела з учнями цікаву гру "Так ! Інколи! Ніколи!", під час якої діти виймали з кошика по одному предмету  і розказували корисний він чи ні. Для учнів було підготовлено також цікаві творчі та практичні завдання.
     

     В кінці всі прийшли до висновку, що здорове тіло - продукт здорового розуму. Бо ж хвороба нікого не красить. Пам`ятайте про це і будьте мудрими, бережіть своє здоров`я. Тільки здорова людина може бути дуже багатою і щасливою, бо вона має надзвичайний скарб - здоров`я !

Немає коментарів:

Дописати коментар